среда, 4 октября 2017 г.

Науково-методичне забезпечення реформ


Нова українська школа  - це насамперед принципово нове цілепокладання у педагогічному процесі; запровадження компетентнісно орієнтованих форм і методів навчання; визначення й оцінювання результатів навчання через ключові та предметні компетентності учня; довіра до вчителя й автономія закладів освіти.
На сьогодні вже оновлено навчальні програми для 5 – 9 класів; затверджено нові Типові навчальні плани й обговорюється програми для 10 – 11 класів, що запроваджуватимуться з 2018 – 2019 н.р..
Внесення змін у навчальні програми відбувалося у рамках чинних державних стандартів, Типових навчальних планів і надрукованих підручників, тому, зрозуміло, кардинальних змін програми не зазнали. Але зміщено акценти з «чого навчати» на «навіщо»; також сьогодні є більше довіри педагогу в розподілі годин, послідовності вивчення тем і розділів, виконанні практичної частини програм.
Концепцією Нової української школи передбачено можливість для учителів самостійно розробляти навчальні програми. Це дуже серйозна справа, тому Інститут педагогіки НАПН України започатковує серію вебінарів і методичних розробок, які допоможуть учителям у цьому. Буде розроблено нові критерії до структури і змісту навчальної програми, її функціональних можливостей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий