Ефективний педагогічний досвід

       Істотні зміни, що відбуваються в Україні, вимагають відмови від застарілих стереотипів у педагогіці і запровадження нового, прогресивного у практику роботи освітніх закладів. У контексті особистісно орієнтованої педагогічної парадигми надзвичайно важливою є потреба в нових орієнтирах навчально-вихованого процесу. Це передбачає якісно новий зміст педагогічної роботи, підвищення її ефективності. Потужна хвиля педагогічної творчості, прагнення до оновленої та якісної освіти свідчать про те, що освіта є невід’ємною складовою духовної культури українського народу.
     Сучасний освітній процес все більше стає технологічним. Освітні технології відбивають загальну стратегію розвитку освіти, а педагогічні технології втілюють тактику її реалізації у навчально–виховний процес освітніх закладів. Багато талановитих педагогів Вінниччини наполегливо ведуть пошук ефективних форм і методів навчання і виховання, використовують інноваційні педагогічні технології у практичній діяльності, створюють авторські інноваційні технології.
      Визначний фізик А. Ейнштейн зазначав, що кожна дитина народжується геніальною. Від неї очікують, що вона зможе досягти майстерності щонайменше в одній із галузей життя і у неї дійсно є така можливість. Адже людині притаманне прагнення до неперервного розвитку і реалізації творчих можливостей. Здатність бути талановитим є потенційно в кожному і потрібно знайти лише засіб, щоб реалізувати її.

Методичні рекомендації щодо виявлення, вивчення та узагальнення ефективного педагогічного досвіду. 
Докладніше за посиланням


Положення про книгу ефективного педагогічного досвіду Вінницької області. 
Докладніше за посиланням

Книга ефективного педагогічного досвіду

     Запропонована «Книга ефективного педагогічного досвіду» представляє досвід педагогічних працівників дошкільних, загальноосвітніх  та позашкільних навчальних  закладів Вінницької області.

   До книги ввійшли матеріали, в яких розкриваються актуальні проблеми організації навчально-виховного процесу в закладах освіти області і які підтвердили свою ефективність.

- Тема: "Розвиток критичного мислення в процесі вивчення історії із застосуванням інноваційних технологій", Воронецька Валентина Володимирівна, вчитель історії та економіки комунального закладу «Гуманітарна гімназія №1 ім. М.І. Пирогова Вінницької міської ради»
Докладніше за посиланням

- Тема: "Використання інноваційних технологій на уроках української мови та літератури", Коваленко Ліна Василівна, вчитель української мови та літератури закладу «НВК:ЗШ І-І1І ступенів-гімназія № 6 Вінницької міської ради», спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист.
Детальніше за посиланням

- Тема: "Формування самоосвітньої компетенції учнів методами проблемного навчання на уроках біології", Мамчур Євгенія Іванівна, вчитель біології Погребищенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. № 2, вчитель-методист.
Докладніше за посиланням

- Тема: «Формування предметної компетенції шляхом впровадження технології особистісно орієнтованого навчання при викладанні біології», Орлюк Світлана Миколаївна, вчитель біології НВК: загальноосвітня школа І- ІІІ ст. №4 – ліцей м. Могилева – Подільського Вінницької області.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Виготовлення інструментів і пристроїв в умовах шкільних майстерень з підручних матеріалів", Мартинюк Василь Афанасійович, вчитель трудового навчання загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 16 Вінницької міської ради, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Організація проектної діяльності учнів в процесі вивчення історії рідного краю", Певень Тетяна Вікторівна учитель історії Комунального закладу «Навчально-виховний комплекс: загальноосвітня школа I-III ступенів-гімназія №6 Вінницької міської ради», вища категорія, учитель-методист.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Комбінування елементів різних методик у викладанні біології, екології та природознавства", Кулініч Ольга Миколаївна, вчитель біології, екології, природознавства НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - гімназія №1 м. Хмільника Вінницької області.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Використання інформаційних технологій при проведенні уроків трудового навчання", Лещук Роман Миколайович, вчитель трудового навчання загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів із спеціалізованими класами з поглибленим вивченням математики і фізики № 34 Вінницької міської ради, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Організація роботи шкільних творчих груп як важливий фактор забезпечення наступності  навчання в початковій та основній школі при вивченні іноземних мов", Скоцька Юлія Володимирівнаметодист РМК відділу освіти Липовецької райдержадміністрації, вчитель англійської мови вищої кваліфікаційної категорії, старший вчитель.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Використання інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні суспільних дисциплін як невід’ємна складова інформаційного середовища навчального закладу", Гаврилюк Юрій Петрович вчитель історії загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15  Вінницької міської ради, вчитель-методист.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Предметний кабінет іноземних мов як засіб якісного викладання англійської мови в умовах сільської школи", Наумець Василь Федорович, вчитель англійської мови Черепашинецкої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Калинівського району, вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист.
Докладніше за посиланням







- Тема: "Формування інформаційної компетентності у творчому розвитку особистості читача",
Трохименко Євгенія Іванівна, шкільний бібліотекар Джулинської ЗОШ І-ІІІ ступенів Бершадського району

- Тема: "Формування мовленнєвої активності молодших школярів з особливостями психофізичного розвитку", Авраменко Світлана Глібівна, вчитель початкових класів Прибузької спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату Вінницького району Вінницької обласної Ради



- Тема: «Впровадження моделі моніторингового дослідження «Вимірювання результативності навчальної діяльності учнів на уроці», Власюк Інна Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи ЗОШ І-ІІІ ст. смт Тиврова.
Докладніше за посиланням

- Тема: "Переформатування шкільного навчання української мови як спосіб створення сприятливих умов для розвитку комунікативно-мовленнєвої компетентності учнів", Девдера Михайло Васильович, вчитель української мови та літератури ЗОШ І-ІІІ ст. с.Качківка Ямпільського району
Докладніше за посиланням

- Тема: "Особливості формування мовлення у дітей зі зниженим слухом засобами візуалізації",  Грищук Світлана Андріївна, вчитель з розвитку слухового сприймання та формування вимови Кисляцького навчально-виховного комплексу: спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів – дошкільного навчального закладу Гайсинського району Вінницької обласної Ради.



- Тема: "ІКТ як засіб проектно-технологічної діяльності учнів на уроках трудового навчання (технологій)", Дзигаленко Людмила Миколаївна, вчитель трудового навчання в Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради».
Докладніше за посиланням

- Тема: "Розвиток креативного мислення в учнів на уроках і в позаурочний час при вивченні теми: «Художня обробка деревини»", Дидяк Богдан Ярославович, вчитель трудового навчання КЗ «НВК: загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів-гімназія № 6 Вінницької міської ради».
Докладніше за посилнням

- Тема: "Робота з художньою деталлю як ефективний чинник формування читацької компетентності учнів", Ланецька Таміла Володимирівна, учитель російської мови та зарубіжної літератури КЗ «Стратіївський НВК І-ІІІ ст.» с. Стратіївка Чечельницького району.

Комментариев нет:

Отправить комментарий