Інноваційні педагогічні технології


09.06.2022 р.

ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОГО ВИПУСКНИКА 

Інноваційне педагогічне дослідження Комунального закладу

«Вінницький гуманітарний ліцей № 1 імені М.І. Пирогова»

Друзь Лариса Всеволодівна,

завідувачка лабораторії педагогічної майстерності

 та освітніх інновацій

Освіта на сучасному етапі, як і суспільство взагалі, вступила в нову еру – еру інформатизації та інформаційних технологій. Пандемія призвела до суттєвих змін у сфері освіти, викликала вона освітні проблеми і в Україні. На початку карантину навесні 2020 року всі заклади освіти перейшли на дистанційне навчання. Актуальність даної теми полягає в тому, що світові освітні вимоги та реалії традиційної системи навчання значно відрізняються. Вчителі гуманітарного ліцею №1 розуміють, що інформаційні технології стали невід’ємною частиною сучасного життя і шукають нові види навчання, що враховують цінні надбання минулого і поєднують їх з можливостями інформаційних технологій.

Лабораторія педагогічної майстерності та освітніх інновацій Комунального закладу вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» знайомить Вас з педагогічним дослідженням Комунального закладу «Вінницький гуманітарний ліцей № 1 імені М.І. Пирогова» щодо використання інноваційних технологій як засобу формування конкурентноспроможного випускника.

Керівники педагогічного дослідження :

- Скиба Віта Анатоліївна, директор ліцею;

- Шмигун Ганна Вікторівна, заступник директора.

Творча група:

-         Андронатій Олена Анатоліївна, вчителька географії;

-         Марущак Тетяна Вікторівна, вчителька англійської мови/


Докладніше за посиланням:                                                   


Технологія вітагенного навчання з 
голографічним методом проекцій.
Згідно з особистісно-діяльним підходом до організації навчального процесу в його центрі знаходиться учень. Формування особистості і її становлення відбувається під час навчання за дотримання відповідних умов: створення позитивного настрою для навчання; формування відчуття рівного серед рівних; забезпечення позитивної атмосфери в колективі для досягнення спільних цілей; усвідомлення особистістю цінності колективно зроблених висновків; можливість вільно висловити свою думку і вислухати свого товариша. При цьому учитель не є засобом «похвали і покарання», а - другом, порадником, товаришем. На мою думку, застосування елементів вітагенного навчання з голографічним методом проекцій  забезпечують виконання цілей особистісно зорієнтованого уроку.
Використовує Шепета А.В., КЗ "НВК: Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №:6 Вінницької міської ради"  Докладніше за посиланням





                                      Технологія ОДІ 
     Як одна з некласичних і продуктивних форм освіти найбільше підходить для "запуску" ефективної навчальної діяльності учнів, їх самовизначення.  Організаційно діяльнісна гра створена Г. П. Щедровицьким у 1979 р. як універсальна та ефективна форма організації, розвитку і дослідження колективної миследіяльності, спрямований на вирішення на комплексних соціально психологічних поблем. ОДІ - нова культурно - історична форма організації комунікації, розуміння, рефлексії та чистого мислення ідей в умовах цілеспрямованої колективної миследіяльності. ОДІ це технологія постановки та вирішення проблем. О. Зінченко, розробник та організатор таких ігор зазначає: "В організаційно діяльнісну гру закладається поле суперечності, колізій, конфліктів, на якому необхідно сконструювти нову систему діяльності. Це і має стати її результатом. Докладніше запосиланням




        Веб-квест як освітня інноваційна технологія 

Слушний О.М., заступник директора з НВР комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»,
Стукаленко Л.В., вчитель англійської мови голова МО вчителів іноземних мов комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради».
Докладніше за посиланням

                                     Кейс-технологія

Стукаленко Л.В., вчитель англійської мови голова МО вчителів іноземних мов комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради».
Докладніше за посиланням

                Технологія “перевернутого“ навчання

Слушний О.М., заступник директора з НВР комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради»



                  Технологія «інтервального» навчання


Стукаленко Л.В., вчитель англійської мови голова МО вчителів іноземних мов комунального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 20 Вінницької міської ради».
Докладніше за посиланням

     Використання інновацінйих технологій у контексті розвитку компетентного учня з англійської мови у позакласній роботі  

Сіленко Т.В. вчитель англійської мови комунального закладу “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №22 Вінницької міської ради ”




Електронний освітній ресурс“Cool English”

Нечипорук О.М. директор, Дученко А.В. заступник директора з навчально-виховної роботи, комунального закладу "Спеціалізована загальноосвітня школа І ступеня з поглибленим вивченням іноземних мов" № 25 Вінницької міської ради»;


Впровадження в освітню практику електронного освітнього ресурсу під час вивчення англійської мови  Докладніше за посиланням

Модернізація навчально–виховного процесу шляхом використання інноваційних педагогічних технологій на уроках англійської мови

 Комунальний заклад “Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №20 Вінницької міської ради”

Комментариев нет:

Отправить комментарий