Інклюзивна освіта


   07.01.2021 р. 

Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №12

Вінницької міської ради» 

Тема: КОМАНДНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ПРОСТОРІ ІНКЛЮЗІЇ ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Вітюк О.Г., Лепетун Л.В.

Фото.  Позитивне ставлення до навчання дитини з ООП

За дослідження теми заклад нагороджено ЗОЛОТОЮ МЕДАЛЛЮ та дипломом «За активну участь у презентації досягнень в модернізації національної освіти» на ХІ Міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти - 2020"

Докладніше за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1RNkdVoiLranjrj-n3tAvbm89XeF-Z76c/view?usp=sharing


Комунальний заклад «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №33

Вінницької міської ради»

Тема: КОМПЛЕКСНА ПІДТРИМКА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ЗАКЛАДІ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Сидоренко Н. А., Дрогобецька І.А,. Невідомська К.С. 


Фото. Колектив «Ренесанс». Конкурс «Стартінейджер»

      За дослідження теми заклад нагороджено ЗОЛОТОЮ МЕДАЛЛЮ та дипломом «За активну участь у презентації досягнень в модернізації національної освіти» на ХІ Міжнародній виставці "Сучасні заклади освіти - 2020"

Докладніше за посиланням: 

https://drive.google.com/file/d/11mmocp3AK_vNZOi_x89tJyttPk2feb9_/view?usp=sharing



 18.12.2020     
Питання навчання дітей з особливими потребами набуває широкої актуальності сьогодні, адже право на рівний доступ до якісної освіти за місцем проживання у умовах загальноосвітнього навчального закладу – це право всіх дітей.
         На сучасному етапі суспільство «прийшло» до визнання та ствердження права осіб з особливостями психофізичного розвитку на повноцінну участь у суспільному житті і намагається усвідомити необхідність створення умов для повноцінної реалізації цього права.
Інтегрування дітей з порушеннями психофізичного розвитку (в тому числі – з аутизмом)  в загальноосвітній простір України як один з напрямів гуманізації всієї системи освіти відповідає пріоритетам державної політики, що окреслені в Національній доктрині розвитку освіти в Україні у ХХІ столітті і полягають в: особистісній орієнтації освіти; створенні рівних можливостей для дітей та молоді у здобутті якісної освіти; забезпеченні варіативності здобуття базової або повної загальної середньої освіти відповідно до здібностей та індивідуальних можливостей.

У розумінні ЮНЕСКО «Інклюзія - це не лише навчання дітей з особливими потребами в єдиному загальноосвітньому середовищі, а й активна участь усіх дітей шкільного віку в повноцінному навчальному процесі, це рівні можливості для здобуття якісної шкільної освіти і, головне, можливість для всіх вчитися жити разом».



Тема: «Організація інклюзивного навчання дітей з аутизмом в умовах
загальноосвітнього навчального закладу»
 докладніше за посиланням



Комментариев нет:

Отправить комментарий